Uppstudsläger maj 2023

Fler bilder (+4) >>

I maj genomförde vi föreningens årliga uppstudsläger. Cirka 35 barn i olika åldrar tränade tennis med våra duktiga ungdomsledare. Flera av barnen övernattade även i tennishallen. Tack för två fina dagar!

Tennisakademins läger i Falkenberg april 2023

Fler bilder (+5) >>

ATK’s tennisakademi var på ett fantastiskt träningsläger i Falkenberg. Strålande sol och perfekta förhållanden under fredagen och lördagen byttes till lite gråare väder under söndagen. Men alla höll humöret uppe under den avslutande brännbollsmatchen mellan de unga och de lite äldre. Förutom tennis och Brännboll har det dessutom stått fysträning, fotboll på stranden och traditionsenlig femkamp på programmet.

Bläddra för att se fler bilder!